all i want

trött och hungrig, kan det bli värre ?
jo slå in lingonveckan i det hela också så blir pankakan helt .. IDIOTISK!

nej inte gnälla. ska sova och sova tills väckar klockan ringer kl 12 (håller på att ställa om dygnet)
haha, kan tänka mig att nån sitter och små flinar och tänker vem fan ställer väckar klockan på 12.
ja men vem fan är så dum som jag som sitter och snokar facebook och ruttnar hela nätterna
då när man igentligen ska sova ?

nå iallafall så vaknade jag idag 12.. eller okej snosade till halv 1 men vafan iallafall, for med moder
på stan och kollade saker. tapeter osv.. sånt där tråkigt. sen for jag till station och mötte sara fredde
och dennis, ja ragge och matti var också där men dom försvann lika snabbt. vi åkte till dennis och så
kom ante olli och jenni dit, och voila vi har kollat inte 1 inte 2 inte 3 utan 4 filmer på en kväll.
jag tror vi kommer bli störda allihopa till slut. ögonen som fyrkanter- ni förstår poängen.
kollade iallafall först torkel i knipa, sen fast and furious, sen step up, och sist scream som jag faktist
tyckte var skit läskig och tror jag inte kommer kunna somna i natt heller. hu-hu!

imorgon så vill jag ha skräpmat. riktig skräp mat. det får sätta punkt för idag!
skräpmat!

jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0