boring

många inlägg men jag har tråkigt, enomt tråkigt så tråkigt att jag inte
enns kan lägga mig och sova för jag kommer ha sån ångest över att
jag inte gjorde nånting åt det tråkiga så jag tänkte nu att jag skriver blogg.

har iallfall pluggat till engelskan (fotat boken med mobil kameran) alltid en lösning.
eftersom jag inte kan ha tankarna på böcker just nu hoppas det går bättre
att plugga till svenskan. som vi har på onsdag. men iallafall imorgon slutar vi
redan klockan 1. och det är tungt king skönt och allt det där sen är det redan
onsdag och halva veckan har gått. fårse vad som händer ihelg. ja det blir suprice
för jag har ingen jäkla aning. nå nu ska jag avrunda för att sova och sova på riktigt.


det ofattbara har inträffat
- jag tror jag har lärt mig kolla i kors :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0