godnatt.

for ut, men kom hem nästan lika snabbt för jag kände mig lite dålig.
iallafall så hämtade fick jag sjuts med sara och hennes pappa till svefi
där var fredde ante och olli redan. så kom dennis så for vi till ica med
honom och när vi kom tillbaka hade jenni kommit sen kom innala. sen
skulle alla och kolla film men det var då jag stack hem. och har legat
hemma sedan dess och tyckt synd om mig själv nej skoja bara men ja
just nu är det synd om alla ungdommar eftersom det är tidig uppstigning imån.
och ännu mer synd om mig för jag fortfarande inte läst ut den där boken !

men det ordnar sig ska ni se. jag löser det :)


har också beställt lite , 2 bikinisar och en strandklänning. men mer blir det men tänkte
dom här var ju på rea så, lika bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0