hjärnan kokar över.

alla frågar mig, vad är det med dig lina varför är du sådär ?
jag har inte varit mig själv på veckor, jag vill bli vanliga lina igen
den lite crazy som inte brydde sig om att säga lite dumma saker och
den som bara slappde av och njöt av typ varie sekund.
vad fan är det med mig ?
är jag ledsen, orolig, olycklig, rädd, irriterad. inte enns jag vet så den som
vet kan väll öppna käften så jag får reda på det för jag hatar att må såhär !

vad är det med mig, längtar inte till helgen längar bara till att fara iväg. långtbort
jävla emo unge jag är, ska sluta tycka synd om mig själv och skriva om min dag !

började med skolan som gick snabbt då vi slutade redan efter 1 '
nångång. for till staion
därifrån for jag betty anton och fredde med joppi till tk och käkade. sen for jag till huhtas
och invaderade deras hem tills vi fick sjuts av deras mor. vi for till station och där har jag spenderat
kvällen ändå till vid 10. nu väntar jag på att ph ska börja, borde egentligen plugga men ska till skolan
1 timme innan jag börjar ( har sovmorgon) och plugga med olof. så blir vanlig tid även fast jag skulle
behöva den där extra timmen. men usch nu ska jag göra nått vettigt


om 7 veckor är det du och jag igen. jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0