in your face

hemma nu efter en kväll på station. ligger i sängen och kan inte låta bli att kolla
på mitt golv som inte syns. nej det är täckt utav kläder. inte konstigt att jag tycker
att jag aldrig har nått att ha på nått. man drar på sig ett plagg sen passar det inte
till det man tänk ha på sig och slänger det på golvet och bestämmer att det är skitigt

så nu tänkte jag faktist ta och ta ja ungefär 5 famnar med kläder och gå mot tvättstugan
så mina föräldrar har nått att göra en fredag som imorgon. så gullig dotter dom har
men dom har tur att dom bara har en hemma just nu. men jag skulle till och med kunna
lära mig tvätta kläder om jag fick hem hanna nu. fakitst sant tro det eller ej.

iallafall station då, jo spelade kort och sprang runt och var social med folket där.
betty for en timme innan för att få sjuts så jag och sara ryckte in och hjälpte till
så vid 10 tiden åkte jag hem. skönt att det är fredag imorgon men vette fan vad
helgen har att erbjuda. men det är rätt skönt ska gå i mjukisbyxor hela helgen tror jag
eller ?




och att jag har stora läppar , haha nejdå

SHORE SHORE SHORE SHORE SHORE SHORE !
haha fuck you boys jag kan skriva sure nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0