movie x2

kom på att jag glömt att skriva gott nytt år! så nu gör jag det - GOTT NYTT ÅR !
med det gjort ska jag väll berätta lite om min kväll då.

puppie eyesen funkade och pappa körde mig till svefi garaget där sara fredde

ante och dennis var, pojkarna skruvade klart och sen for vi till ica och sen till huhtas

för att kolla film, children of the corn. som sög bajs! sen for vi till shell och pojkarna

köpte kaffe och sånt, sen tillbaka till huhtas och kollade the boogey man. som inte sög så mycket

nej den var faktist helt ok. nå efter filmen var alla typ trötta eller nått för alla la sig ner och

typ halv sov så började vi snacka om, vad säger ni om jag säger.. osv

låg där till vid halv 2 tiden då tog jag och sara fram puppie eyes åt dennis och lyckades

få sjuts hem. nu ligger jag här och chillar ska snart för söka sova men efter att sett boggieman

så vågar jag nog inte. men ja, ska försöka som sagt. imorgon är det en ny dag, undra vart den tar mig

hoppas iallafall jag inte sover till halv 2. för det känns som den här dagen varit seg som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0