pleace don´t stop the music

life is life.
sitter hemma nu men ska nog snart bege mig igen , iallafall mot telefonen för att ringa
och kolla var alla håller hus en torsdag som denna. gissa vart dom håller hus ? noidea :)
iallafall skoldagen gick snabbt som satan. fast den var lång så svissade den förbi !
efter skolan gick jag och sara till station och där stannade jag till 4 och fader kom och
hämtade sig, han höjde basen på fullt typ och ännu hemma när jag hoppat ur bilen
kollar jag bak och där satt han ännu med världens flin och diggade musik. och inte lågt.
någon kris eller nått ? :) haha

nej nu ska jag börja fixa mig lite osv. sen drar jag !


jag jessica och frida. ivåra unga dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0