Söndag

Den som ger mig halstabletter är fan guldvärd.

det är krig här hemma nu, jag vill ha massa saker just nu
har kommit in i en sån där, jag vill ha period som många känner
till. nå just nu vill jag ha halstabletter och sjuts, en skoter och nya kläder.
+ pengar.

iallafall vaknade halv 2. usch hatar att vakna sent, ringde sara och fixade i ordning mig
och for mot huhtas, sen när sara fredde och dennis kom sprang vi upp och där var olli
så for vi till garaget och mötte ante och sen gick jag hem. kom hem, skit sur för jag frös
och jag var blöt. käkade nått äkligt jag rörde ihop och nu ligger jag här i sängen och ska
snart gå ut och se ledsen ut, för jag behöver sjuts, och halstabletter och .. ja orkar inte
rabbla upp dom där saknerna igen, jo jag vill att det ska bli den 9 mars nu. för då olala
är det red hot chili babes som åker till thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0