trött och sjuk

yepp det hände mig , igår när jag gick och la mig frös jag som aldrig förr
och fifan vad skit jag mådde så vaknade jag vid 7 imorse och gick på toa och
gick in på datan och anmälde mig sjuk till skolan på skola24. ringde sara och
sa att jag inte kan komma idag, och somnade igen. sovit hela dagen, klockan
5 väckte mamma mig så tog jag två tabletter så jag orkar stiga upp nångång idag.
så nu ligger jag här och tar det lungt. är hungrig men orkar inte äta allt smakar
ju bajs ändå när man är sjuk , skulle egentligen också jobba idag men dom andra
skulle hjälpa sara så jag kan ta det lungt nu, imorgon ska jag nog inte till skolan för
jag har inte hunnit läsa ut boken i engelskan  men ska nog ut imorgon kväll
orkar inte ligga hemma, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0