try me, lose me

olof diggar mig, hon diggar mig för jag inte ska läsa boken till engelskan.
men en som inte diggar mig är mig själv, ja och delvis min engelska lärare
men henne ska vi inte tala om nu, nej vi ska bara tala om mig mig mig !

nej men ligger i min säng men min virus data och har tidigare ätit lite popcorn
för jag var ju tvungen att freista våran nya micro som för den delen var suverän
försökte lära min far hur man för med en sån men han blev bara rädd när den inte
lät när man trök på knapparna och gick upp på vinden och hämtade ner den gamla
fula vita och la in den i tvätt stugan. han om någon tål inte förändringar.

kvällen spenderades iallafall hemma hos huhtas med massor med folk som titta filmen
my sisters keeper
och den var jävligt bra om bara killarna kunnat hålla käften i mer änn 2 sekunder i rad
men det är väll såna dom är när vi får välja att titta på någon av våra gråtfilmen men
visst jag erkänner, visst kom det tårar men inte många. nej höll dom inne !

nå efter filmen for jag hem och nu har jag duschat och som sagt käkat popcorn. ska
sova på ett tag för klockan börjar fan bli mycket men btw olof diggar mig.


och ja jag ska på nått sätt försöka läsa ut boken i natt men i värsta fall får jag leta uppsatser på google :)
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0