what a feeling

godmorgon på er. ingen uppdatering igår typ iknow!
men va finns det att säga jo gårkvällen var faktist jätte trevlig
mycket sång (kanske lite för mycket) min hals är åt helvette.
dans och mycket prat. kom hem vid halv 2-2 tiden och ja.

vaknade för en timme sen har fixat mig och dragit på mig mjukisbyxor
fyfan va skönt. ska bara slappa idag, inte röra mig en meter !eller
jo på ett tag ska jag ut och käka. men i allafall. fyfan va jag låter. pratade
just i telefon och det enda jag får fram är ord som mm med krasslig hals.

nej nu ska jag .. ta det lungt


kameran glömdes bort efter klockan 8 typ ? xD

Kommentarer
Postat av: JEnny

haha, vi har samma planer du&jag. Ut och käka och sen är det bara chill! + att min hals mår inte heller så värst bra

2010-01-31 @ 13:22:23
URL: http://jennymaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0