what a feeling

hej på er
for vid 3 tiden till station och har bara suttit där och pratat ändå till klockan 10.
rätt härligt faktiskt, gud vad jag har problem med stavningen idag känner jag så om jag
har tusen stavfel så behöver ni inte kommentera det iallafall.  sitter iallafall hemma
och kikar på tv och läser lite bloggar. hur klara jag av det samtidigt, jo jag läser när det
är reklam. för jag verkligen hatar när det är reklam.
nå imorgon är det fredag, kan ni förstå det ? inte jag iallafall
- tiden går snabbt när man är sjuk. ( har varit )
imorgon skola till 11.15 sen vid 12 ska vi ut och käka leilani iallafall, sen jobbar jag på kvällen
rockkarusellen. nå på lördag hoppas jag på något kul sen till bettys förvåning så funderar jag på
en paus (kanske) men det är alltid ett framsteg. imorgon ska nog även kameran med för bilderna
jag lägger upp här ibloggen har nog redan varit ute 10 ggr. men ni får vara nöjda med det ändå.
nu ska jag skriva lite på mina årsresume och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0