it was yesterday

tänkte berätta lite om gårdagen när jag en gång sitter här
och det är paus i sex and the city.

vaknade efter ha fått knappt 4 timmars sömn och for iväg till luleå
med sara betty och anton och shoppa loss och käkade. vid 3 tiden for
vi mot bion för att kolla , vad då ? Jo eclipse. jag älskade den filmen mer
änn jag älskat någon film. efter filmen for vi mot stan, och efter sara och
jag fått vara på toa hemma hos henne så for vi till stranden och spelade
volleyboll med massafolk. härlig dag faktist!


här har vi det som jag köpte igår. det fattas underkläder och 2 skjortor
1- bikbok 149kr
2-h&m 149kr
3-h&m 75kr
4-monki79kr
5-h&m30kr
6-jc-99kr
7-h&m 50 kr
8-sammasom1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0