vad är det för dag?

godmorgon på er!
sitter här i fönstert på min vanliga plats, är hungrig
och har ont i halsen och är förkyld.
somnade igår vid 3 tien och vaknade idag för en halv
timme sedan. betty sitter i fotöljen och försöker para ihop
mig med massa pojkar. haha så söt hos är.
känner att det här inlägget bara är ett skuminlägg för jag har
inget vettigt att skriva. nej nu ska jag koka nudlar, idag ska vi
till söder och chilla där ett tag. puss på er !


sara trodde vi att vi hade med oss hela dagen på grönalund
och gick runt och letade efter henne.
och dm tjatar alla om att dom saknar hela tiden så här är dom.

Kommentarer
Postat av: sarppo :D

miss you to! :D

2010-07-17 @ 12:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0