waka waka

sitter hemma nu, njuter av lördagen not. usch nej har
faktist bara tvättat och tvättat. 3 maskiner, och fler återstår
har knappt haft nå kläder att ha på mig över huvudtaget
så det lär ju fixas till på något, för nu har jag ett för stora byxor
mitt enda bälte är hos bea och så känner jag mig så där sliten
men är inte det för jag var duktig igår. och skall vara det idag med
nej nu ska jag leka lite dj åt hanna och dom här hemma och vänta
klart på annapanna sen kör hon mig till dennis. där alla andra är.
men ni får ha det !

och bli inte för fulla idag, eller kanske lite ?
hihi


OMG sitter på pappas data. hittar lite gamla bilder
sötnos på mig då ;)) hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0