#¤£@

i vanliga fall tycker jag fan att ekonomi är kul, att det
är bland det roligaste i skolan just nu. eller nått sånt men
fan vad jag just nu har lust att ta dom där jävla böckerna och
slänga ut dom genom fönstert, sjuta på dom med ett hagelgevär
och sedan elda upp dom. pluggar och skriver ner allt jag tänker
men det slutar med att det blev kladd. fattar inte enns tillräckligt
mkt för att lyckas skriva en fusklapp (tro mig jag har försökt)

nej tror jag måste gå och lugna ner mig. hörs senare


Kommentarer
Postat av: JEnny

Kom imorgon 8 till skolan så slår vi ihop våra kloka hjärnor. Mina böcker flög nämligen ut för flera timmar sen!!

2010-06-01 @ 22:52:12
URL: http://jennymaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0