ett försök att se pigg ut

jag skulle bara vila ett tag, inte enns vila ögonen men vips
så vaknade jag 10 minuter senare med dräggel runt käften
och kände hur jag slösat bort tid. varför gjorde jag det ?
kommer hela min dag vara förstörd nu eller vad är det här
känns som allt är bara en soppa nu, det regnar och det är bal
jag somnade och slösade bort tid. jag har gjort ett försök till en
ny header men har inga bilder så det fick bli den och så fan nej
ny kommer inom kort igen. men nu ska jag nog ta och simma
på golvet i duschen och försöka träna nått. för ut och promenerar
kommer iallafall inte att hända. NÄ fyfan vad jag är trött


Kommentarer
Postat av: moa

japp ;) dra till med nå äventyr idag igen ;)

2010-06-05 @ 21:02:14
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0