if tomorrow never comes

förlåt förlåt, jag har inte haft ork eller lust att skriva i den här
bloggen. har faktist övervägt att bara stänga ner den för alltid.
men haha nej så allvarligt lät jag det inte bli utan jag tog tag
iallt och nu är jag samma gammla vanliga lina utan krusseduller.

vad har jag gjort idag då ?
- vaknade med världens huvudvärk som säkert dom flesta ungdommarna
i haparanda gjorde i morse. steg upp och käkade vatten melon, eller nej
jag hann inte enns börja för då ringde olle och sa att han och betty skulle
hämta mig. YES bettan har fått körkort!!
iallafall for med dom till torne, olle klippte sig och vi satt och kollade.
sen slängde han av oss på torget och vi for till la grotta men där var det kaos,
performens överallt och med mitt huvud orkade jag värkligen inte lyssna på när
nån slog på en trumma och hade hög musik samtidigt som nån annan spelade på
en ostämd gitarr och skrek i en mick så där halvfalskt. så vi följde resten av dom
som var där och gick ut genom dörren. satte oss på torget oh väntade. sen kom
anton och då tog bettan pilen och körte. nej men hon fickdet då, och körde hem mig
sen mötte jag olof for och kollade när dom grillade i riekola. och sen kom sara och
dom och vi for till stranden där massa folk kom , vi spelade volleyboll och sånt där.
sen for alla typ så då hoppade jag in bettys bil och hon skulle köra hem mig men ack
nej vi for till ön och lämnade anton dit och sen drog vi på tjej cruise då även moa och
olof joinade oss sedan. sen har vi åkt runt på stan och tutat och sånt med andra männsikor.

ja det har helt enkelt varit en bra dag. och ja jag lovar att det inte ska vara så här i fortsättningen
ska inte skriva ett inlägg om dagen för då blir det så här. vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0