ingen bild, vill inte skrämma er !

hallå där, har nu anlänt till koivakangas och laddat upp med filmer godis
dricka tuggummi. och nu har jag en soffa för mig själv om sisådär en halv
timme. då försvinner dom andra på ölfest, men jag tror inte jag sak dit
kanske senare. om jag orkar, vet inte vart det är men jag får väll be om väg
beskrivning, jag är i en by med en väg rakt igenom, hur svårt kan det vara ?
har duschat och känner mig ganska fräsch men tror inte jag försvinner innan
jag har lagt nån make på mig, conceler kanske ? för påsarna under ögonen
är större änn ikea kassar.

pappa har bestämt kanal på tvn just nu, fotboll men han ligger och sover. tror jag
joijnar honom och slänger mig i andra delen av soffan.
godnatt för ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0