innan jag drar ner rullgardinern

jag blir själv ledsen snart, har tvångtankar över att jag måste
hitta kabeln. men det ska jag göra imorgon så kika in här imorgon
så finns alla bilder här. det kommer nog bli ett bild inlägg kan jag
tro för jag har en hel del jävla bilder. eller några i taget. känner
mig besatt av bilder, sitter och funderar hur jag ska lägga upp dom
då är något fel. Något annat som inte alls är fel det är det jag fick
höra idag. jag har aldrig någonsin sagt; jag ska aldrig flytta hemifrån
ni vet när man var liten. skulle aldrig flytta från mamma eller pappa.
förstår ni, jag har aldrig sagt det. det är ännu ett bevis på att jag aldrig
varit ment to be here.

iallafall så for jag med folket till riekola och grillade korv, några fiskade
men jag satt mest och väntade på att klockan skulle gå för myggorna
var hemska. tillslut, efter alla slängt i sig sista korven och fixat i hop
spöna. halv sprang jag igenom skogen och bort från myggen.
jag till och med sket att gå en omväg och plumsade ragt igenom ett dike
okej jag hade gummistövlar men det var ändå ganska äventyrligt för
att vara jag?

efter det begav vi oss mot stranden för kubb.
och så har jag pluggat, känner att jag inte kan det. och kommer aldrig
kunna så det är onödigt att jag pluggat. nya tar i 2an , i promes you

några bilder har jag lyckas få in innan kabeln drog på äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0