it´s my day

har varit ute med dennis och markus en sväng nu och
det känns som att födelsedagen kan bli räddad faktist.
kommer göra allt för att ha kul med mina vänner, vi ska
grilla och äta tårta och ha så jävla kul.

mamma tycker synd om mig för jag började gråta för jag
inte fick tårta på sängen.(haha ja jag är sån!!) så hon kom
hem med munkar och ska laga god lunch till mig istället.
sen la hon in lite extra money på min konto också för att
få mig på bättre humör.

hemma hos oss just nu? jo tvn står skrikande på kanal 4 där
det finns massor med kungliga människor som berättar om
hur fint det kommer bli. och det fina vädret! till en början irriterade
jag mig på det. men nu bryr jag mig inte, grattis victoria och
daniel och ja dom gifter ju sig trots allt på en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0