just shoot me

skrev ett inlägg i går kväll men det kom aldrig upp.
sitter i fiket och det stinker ägg här. jag har lämnat
plånboken hemma för att inte slösa men vet att jag
måste betala 40 kr till bettan men det löser jag.
hon får dom idag. yes

har haft engelska och matte. sen har jag svenska och
lunch. sen bara historia och matte kvar sen är den här
dagen slut och slutar redan 12.35 idag. sköntskönt.
smuttade just på 7up. av bettz. gott, har kollat lite resor
och billiga hotell till stokholm men om nån vet nått bra
så tell me. nej nu ska jag fortsätta lukta på den stinkande ägglukten
och sen springa runt på lektioner. för skolan är inte sååå jobbig
eller skoja bara den är pain in the as.


bloooond och smart. underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0