nu jävlar lina, nu går du och lägger dig !!

Nu ska jag sova, nu är den tråkigaste kvällen på länge
förbi. har tänkt en massa ikväll och jag hatar att tänka.
men jag har först nu efter så många år kommit på att jag
känner mig ensam, tror jag iallafall(?) men vem vet jag kanske
bara fått en snurr på tråden och allt är bra imorgon igen.
vi hoppas på det bästa, det var allt.


första bilden är ju tagen nu, men andra var för några nätter sedan.
ett tips, är ni trötta acceptera aldrig camen då ni först håller på och
jävlas med den andra och printar, somna absolut inte 10 minuter senare
och få en sådan här bild skickad till er. så obs ; acceptera aldrig någonsin
en kamera sak, jag trodde det skulle va kul. det var kul så länge jag
jävlades men .. den som skrattar bäst som skrattar sist. heh ..

sådär nu förstår ni hur tråkigt jag har när jag sitter och förklarar en bild
med typ 10 rader text och 10 ord på varie rad. nej lina SOV SOV SOVA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0