oh boy, you make me feel like...

vilken dag, den har inte varit så farlig. finfin dag
men ska sova alldeles snart för jag är alltid död.
sliten är jag, jag är stressad och trött. är för trött
för att hinna tänka vad jag ska ha på mig på morgonen
för stressad för att minnas att jag har så och så många prov
för sliten för att höra det av någon minst en gång/dag.

men idag har jag varit på station, bläddrat igenom skvaller
tidningar för att drömma mig bort lite och önska jag befann
mig bland vimlet, alla människor alla snygga kläder allt det där.
men först var jag ju självklart i skolan, gjorde bort två prov idag
det känns skönt. nog för det andra provet klarade jag inte så
måste och prata med kalle imorgon.
har även extraknäckt som lucia till studenter på stranden.
och bara allmänt tagit det lugnt. vilket jag ångrar för då
kommer jag få stressa imorgon istl. ska jobba vid 1 sen måste
jag plugga till 2 prov jag har på fredag. gud jag dör jag går och sover

äh jag borde fan vara värd en grogg i helg !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo fan! inte länge kvar! :D

2010-06-03 @ 10:06:31
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0