points


godkväll, sitter här och nöter lite gratisbio som kenny tjatat om så jävla mkt
fattar inte så mkt men det jag fattat är att man får jävla lätt presentkort.
har man tex 150p så får man presentkort på nelly för 50 eller hur det nu var.
faktist inte så farligt när man inte har nått annat att göra.




Men iallafall så har jag jobbat ikväll, en sista kväll. ett helt år har gått fatta ett år.
så mycket skratt och även tårar man delat med alla där under ett jävla år.
men det känns även skönt, skolan är finito och station är finito men då är frågan
vad händer nu ? ska jag sitta hemma. kli mig bakom örat och i hårbotten varannan
minut. nej nått kommer jag hitta på men för tillfället ska jag konsentrera mig på att
bli frisk. iallafall till fredag då det är studenten och sånt där.

nej nu ska jag fortsätta göra olika test och sånt, vill ha points så jag får presentkort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0