puta med läpparna och le

gudkväll. eller godnatt skulle jag vela kalla det eftersom jag
bara skriver nu innan jag slänger mig i sängen för en nattsömn.
kvällen var fin. försökte göra den så bra den bara gick även fast
näsan inte kunde sluta vara tämpt och huvudvärken vägrade
försvinna. usch kanske ska låta tråkig nu men är inte ett dugg taggad
på skolavslutningen, men det kanske kommer. fan jag ångrar mig lite
att det blivit så mycket. skräpning på den fronten nu i sommar. promes

kan ni gissa vad jag gör ? jag kollar på himlen.


blir inga bilder från kvällen men låt saras låt följa med er in i natten
(eller göra eran morgon ni som läser det här på morgonen)
eller kanske eran kväll. who knows. she makes my whole day anyway

Kommentarer
Postat av: sarppan tha man!

love you stumpan!

2010-06-13 @ 12:41:16
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0