this feeling

börjar känna mig som ferdinand, ni vet tjuren som sitter
under korkeken och luktar på sina blommor. fast jag ligger
i stället i min säng och kikar på himlen. den är fin

iallafall så har jag varit på station ikväll igen och nöttit ut
det stället riktigt rejält. jobbade ju min sista kväll där som
sagt. nu känns det skönt, faktist. men ska ju tillbaka dit
i juli och jobba sommarjobb så det är inte lång paus men
ändå. Iallafall efter varit där for jag med sara och dennis när
dom förde hem betty till seskis. jag såg ett djur och ett till
jag vinkade till stugor och levde loppan i baksätet.
och nu har jag diskuterat vittsen med att ha 4 kuddar med
pappa. och sedan lagt mig i sängen med min data.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0