vart har modet försvunnit ?

ett fullt glas passions frukt är det enda som finns kvar.
vi har ätit chips, kladdkaka och drukit läsk. vi rullar fram!
kan inte sova, moa ringde nyss och pratade på, peder också.
dom pratar och pratar. vet inte vad jag skumar just nu. vill sova
men vågar inte för betty sover redan, känner mig som theodor i
alvin och gänget. vill bara, väcka någon så jag inte somnar sist.
tycker allt är läskigt nu för tiden, jag vill bli mega liten igen och
inte vara rädd för något, springa runt i mina hängelsjeans och slang
bellan i fickan, sjuta på folk och inte springa hem gråtandes.
nu är jag rädd för renar som bor i skogen, myror som bor i myrstackar
och spindlar som lever i spindelnäten. är även rädd för att vara ensam
jag vet, dags att ta tempen. kanske börjar bli sjuk


Kommentarer
Postat av: carolina

jo jag hade jag och jag njöt verkligen :)

och är iaf hemma nu.

grattis i efterskott också gumms <3

2010-06-22 @ 09:58:25
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0