you are in L O V E .. love

blev upphämtad hemifrån av sara och dennis, tänkte
mig en kaffe på lagrotta och sedan hem. men peolpe
hade andra planer. vi skulle till frasses för att sen
till ica för att sen hem. med mitt skoval som resulterade
i ett par 12 cm höga klackar vändes humöret snabbt som
en pannkaka. jag gick till frasses, sen gick jag till ica men
fuck när vi for till frasses igen så satte jag mig på en stol
och så kom dagens ängel olof förbi så åkte vi hem.

efter det blev kvällen en mysig kväll, först grillning sen kubb.
vi vann.
var bara tvungen att tillägga det pga att jag älskar att vinna.
..nog för att hade jag förlorat hade det inte gjort nått för dagen
är ju ändå snart slut. jag hade väll förmodligen gått och dragit
täcket över huvudet och sovit tills imorgon så hade det varit bra
igen. men tur att vi vann så vi slapp såna där saker då.

min kabel som man föröver bilder med är borta, letar den om 10
minuter eller imorgon. det får vi se.



'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0