you know the feeling

efter vi nötigt klart alla filmer utom en, ännu en gång så begav vi oss
mot seskarö och hem till betty för att hjälpa henne pappa och pojkarna.
efter det latade vi oss lite och drog till kiosken och åt glass, efter det begav
vi oss till stugan och städade det sista och sedan staden.
i stan käkade vi som fan, mätta uta helvette. for till marielund och hälsade på
knäppgökarna där, och mot kvällen blev det brännboll som slutade med fotboll.
men har lärt mig att jag inte ska spela nått, springer runt på planen och skadar mig
just nu har min nacke blivit ond igen och huvudet mår inte heller bra lika så svans-
kotan. inte för att gnälla men.

nu ska jag nog försöka göra en ny design till mig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0