crazy me and crazy you

trodde aldrig jag skulle bli så glad av att se bettan man fyfan
haha började nästan gråta. trion var samlad igen och det är king!
varit på station och hängt med folk hela kvällen. det är skönt att
man vet att man har sina bästa vänner att förlita sig på när man
inte riktigt enns vet vart man har sig själv.

konstigt men jag litar fan mer på vad dom tycker jag ska göra
änn vad jag tycker. för jag har inte kontroll just nu. så från och
med imorgon när jag vaknar ska jag ha kontroll.
ska nog börja med att köpa en grynet tröja !
TA INGEN SKIT ! eller vad tycker ni ?

men nu fryser jag och ska sova för imorgon ska vi bowla. det är king
imorgon är en ny dag. hoppas på en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0