Dag 5- Min dag

Min dag

Hann inte skriva igår så skriver nu istället.

Vaknade redan vid halv 7 då jeppe for och jobbade, låg i sängen länge
och kollade tv. sen drog jag mig mot skolan, lektioner och en sån där
don´t drink and drive, och säger bara fyfan vad hemskt att gå igenom sånt

Efter skolan for jag hem till jeppe, gjorde lite skolsaker och lagade mat,
sen hämtade farsan mig och körde mig till station och där satt jag och
spelade kort och pratade, riktigt roligt faktiskt!
Men vid halv 9 fick jag panik och ville göra bort pluggandet, så åkte hit
med jenni och ante. Nu har jag pluggat och just tagit en liten paus.

det var hittils min dag, mer än då har inte hänt.
hoppas ni nöjde er ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0