GALEN, JAG BLIR GALEN !

tråkigttråkigt.
var är han?
kan inte fara nånstans för hunden är här och jag vet inte hur jag
ska lämna den, och har ingen nyckel hit. så sitter som fast, inga
batterier på mobilen och målat mina naglar nu 4 lager på varandra.
kollar svenska hollywood fruar och klagar över hur tråkigt jag har
både här i bloggen och på facebook.

har ni tänkt på en sak ? man klagar bara hela tiden, antingen klagar
man av att man har för mycket och göra, har man inget att göra
då har man tråkigt. jag känner mig som en lax i en lax ask. fan det
är svårt att säga speciellt när jag börjat prata som en .. vet inte.
har typ börjat läspa. JORDEN GÅR UNDER!

nej nu ska jag snacka med pluto och göra en plan på hur vi ska spöa jeppe
när han är tillbaka, jag börjar bli hungrig och då är jag inte kul att ha och
göra med.

hade kunnat visa er bilderna från umeå. men inga batterier på kameran som sagt


tungt king!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Maria is the shit!

2010-11-16 @ 22:18:11
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0