i umeå

sitter hemma hos hanna, ensam i hennes lägenhet.
körde ut alla myndiga och bad dom dra till krogen,
dom frågade om jag klarar mig. Självklart jag gör det

Lyssnar på mitt takida och blir lite nedstämd, men det är
skönt att inte behöva vara glad, jag är själv och kan lyssna
musik och blogga om vad jag vill. utan att nån kikar mig över
axeln och frågar om jag är deppig. nej det är jag inte, jag är
lycklig. jag har allt jag vill ha men ibland måste man ju få vara
lite nere så man nångång känner att man är glad. you get it ?

Kom iallafall fram hit för ca 2 timmar sedan, vi startade redan 1
men blev lite förseningar pga tillbaka körande osv. men det löste
ju sig ganska galant. tack anna än en gång :)

Men nu ska jag kolla lite serier, jeppe får bli sur men jag har tråkigt.
I love you man.

lite bilder här som jag hitta från när jag var en smart blondin.






Kommentarer
Postat av: Anna

De är lugnt! :)

2010-11-12 @ 23:59:45
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0