torsdag !

Hej !
sitter nu hemma hos jeppe igen efter ha varit i farten hela dagen
känns det som , kom hem till jeppe efter skolan. betty kom förbi
vilket var trevligt !! efter det slängde hon mig till trafikskolan där
jag mötte sara, vi gick på en övnings körnings kurs och får snart
börja övningsköra. weeiii!! Efter det hämtade mamma och pappa
mig vi for till ica, jag handlade och for hit, packade upp maten och
satte mig ner. hanna ringde pratade med henne i en halv timme om
dittan och dattan. trevligt att hon kommer hem i morgon !

det var väll min dag, hektisk men nu har jag helg och ska ta det lungt
eller nja, imorgon åker jag till luleå en sväng men efter det ska jag ta
det lungt!

skriver nog det där, dag nummer 7 sen senare eller imorgon. nu ska jag
mysa med jesper och kolla tv ett tag. vaknade halv 7 imorse igen ju så
är små trött faktiskt. men nu drar jag

nej nu ska jag bada badkar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0