torsdag

goddag på er!
har en liten håltimme efter ha gjort matte provet, kommer inte
säga hur det har gått för varje gång jag sagt att det gått bra så
har resultatet varit något helt annat. så därför är jag härmed tyst

vi har pratat lite minnen från gamla nyårs afton och jag är säker på att
det här året kommer bli minst lika bra som det förra året. eller inte
säker. men hoppas på det, men ska inte planera nått ännu för man vet
aldrig vad som hinner hända fram tills dess.

det är kallt som fan ute men försöker tänka på när man ligger på stranden
i Thailand och det bara bränner, man har panik, vill ha ett parasoll men orkar
inte hämta ett, så går man ner i vattnet och försöker svalka sig men det hjälper
inte så mycket. då blir jag lite varm faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0