27 oktober

det är ingen vanlig dag för det är min finas fördelsedag!
igår var jag hemma till vid halv 9, skönt att umgås med familia
lite också. sen åkte jag hem till jeppe, han kom samtidigt dit och
vi satt och chillade ett tag tills elli och jocke kom förbi, vi snackade
och sånt. sen for vi ut och åkte några varv och pojkarna pratade
om morgondagen (alltså om idag) det ska ju firas ofc!

sen for jag och min fina hem och kollade film och sånt, klockan 12 försökte
jag få jeppe att öpnna sin present från mig men nej han ville vänta till imorse
så jag låg och vred mig hela natten, ja jag är sån som tycker andras födelsedagar
är som julafton typ. iallafall efter ha vridigt mig hela natten så blev klockan halv 8
och jag slängde presenten till jeppe. han öppnade och blev glad! hoooh !

nej nu ska jag jobba med referat.


vacker bild.. höh fylle bild men det är nice. grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0