dålig förlorare

saknar mina vänner, alltså dom är ju där men för nått år sedan
hittade man på saker, man gjorde saker skrattade och hade de kul
nu.. sitter man och alla försöker vara sociala fast man egentligen
inte orkar. nej saknar den där vänskapen så därför ska jag väll fixa
en middag här någon dag snart.

idag har jag iallafall varit i skolan , gjorde prov i företags och ja det gick
bra. förutom redovisningsmoms som är så jävla äckligt när det kommer
fram på ett papper, det får en att må illa. långt äckligt ord.

men nu ska jag duscha, fixa mig sen ska jag bege mig mot min fina och
spendera dagen med honom. imorgon har jag sovmorgon till 12 så jag ska
sova länge som fan. tack för mig .


Kommentarer
Postat av: carolina

jaa tjejmiddag!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-05 @ 17:12:26
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0