mitt liv, min framtid

ligger i soffan och väskan ligger och tittar surt på mig när
jag inte tömmer den på matte böckerna. men ingen förstår
att jag är trött, jag är sliten, stressad. och vill inte riskera att
få tillbaka min p-å. så gnäll inte, min skolgång, min framtid
mitt liv. tack.

iallafall efter skolan sprang jag hem till jeppe i regnet och satt där
käkade en bit taco paj och chillade framför tv;n
sen hade vi vatten krig, det blev kaos. det regnade popcorn och
sen hämtade pappa mig så lämnade jag min fina med all städning
nej ska nog dit och hjälpa han sen.

men nu ska jag nog fixa mig. känner mig sjuk så det är nog därför jag
avreagerade mig lite däruppe. men jag står fast vid det.
puss på mina vänner och min fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0