pluggplugg

hej!
igår läste jag och läste, kommer inte på nått annat än att jag har läst
jo sara och dennis kom och räddade mig från min jävla bok och tog med
mig till station och vi satt där i bara och gjorde inget. sen for jag hem till
min fina och fortsatte läsa medans han och henkka kollade nån random film.

Sen kom jocke och elli och vi drack kaffe och kollade den där jävla skräck filmen
nightmares on elm street. hatahatahata skräckfimer, iallafall sen läste jag ut boken
skrev lite om den och sen läste jag lite på matten.

imorse vaknade jag och gjorde klart svenskan.


här har ni en vacker bild från när jag och sara var i turkiet 2008. ;)


6 MARS ÄR DET THAILAND SOM GÄLLER STUMPAN.


nej nu väntar matte prov

Kommentarer
Postat av: sarppoo

såg ju ut som en jävla mega tönt på bilden :D hihi

2010-10-14 @ 00:12:04
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0