söndag...

godmorgon ?
känns som morgon för jag håller på att bli sjuk,
sitter och tycker synd om mig själv och dricker saft.
men helgen har varit mysig som satan, på fredag var vi hem
till elli och var där sen for vi till jeppe, ica och sen till jeppes
mamma och kollade idol med sara dennis jocke och elli.

sen sov vi där, och somnade tidigt för väckar klockan skulle ringa
klockan 7, men efter några snoze så steg vi upp. halv 8, käkade en
macka sen kom sara och dennis och vi begav oss mot pite.
väl framme där letade vi efter det där jävla havsbadet tills jag blev
grinig. hähä sen kom vi dit, badade och ja.. sen efter det käkade vi
och begav oss mot haparanda.

och jag har sagt att jag skulle vara nykter i helg. men ja helvette inte det
men nu är det skärpning!
idag har jag legat och sovit hela jävla dagen , tills nu . nu är jag hemma
har tråkigt, ska duscha sen tillbaka till jeppe och läsa på matten.

slitet men sant, tråkigt men sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0