i skolan

skolan nu, är trött och pissnödig. men vad kan man göra?
fortsätta med ett smile på läpparna och låtsas tycka det är kul
att lyssna på genomgångar om bokföringar och medianer ..

börjar företags om 20 minuter så det är det jag har på hjärnan nu,
igår for vi ut och åkte bil med annapanna. det var härligt att kunna
prata med henne igen och bara vara. samt ingick det ju att syster körde
så det var nice det med. saknat henne, den fina kvinnan!

iallafall så försov jag mig och tog mig till skolan till andra lektionen i allafall
och hann även med att äta lunch med olof. så det är inte hela världen..

nej nu ska jag nog hämta mina böcker och börja bege mig uppåt i skolans trappor
ville gymma idag, men insåg nu att det inte behövs. det är hård träning här i skolan
upp och ner, ner och upp.


Kommentarer
Postat av: Anna

De var kul o umgås. Det blir nog bra det här!

2010-09-20 @ 19:34:40
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0