lyyysande

på ett sätt vill jag att mina pengar ska ta slut, när jag har pengar gör jag
bara dumma saker. jag åker på äventyr, jag äter onyttigt, jag dricker alkohol.
ja såna där dumheter, mitt nyttiga liv gick mycket bättre när jag var pank
så just därför ska jag slösa lite kosingar på mat imorgon, luncha med betz
och kanske någon annan men har inte koll eftersom jag inte vet. hähä häftigt!

kvällen då, jo jag åkte fram och tillbaka till leilani och tittade när folk plockade ut
pengar från spelmaskinerna, jag slängde i en 50 lapp och den var borta lika snabbt
(bra jobbat ante) haha nej ska inte vara elak nu, skola imån då, 2 lektioner en på
morgonen, och en på nästan eftermiddagen. är det nice ? - nejnejnej

nu ska jag avrunda och kanske till och med lägga mig i hyffsadtid, låter som en bra idé
känner mig som sickan i jönssonligan snart, lyyyyysande. bra humör jag är på ikväll
och jag kan inte säga mer än, lovelovelove it.

hejdå kukskallar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0