ordentligt nu!

sådär ett mer ordentligt inlägg nu, har fått mig en klubba och
fått andas ut. så nu är jag lycklig igen.

igår for jag bakom sj och mötte julle och carro, så kom emma dit
sa hejdå till lulebon och tackade för minuterna man hann träffa henne
sen begav jag och emma oss mot biggan. satt där i några minuter och
sen åkte jag med markus till station.
där var jag ett tag, sen kom min fina så for han jag sara och dennis hem
till honom och kollade film. predators, eller vad fan den nu heter.
sen försvann dom, vi slog på ett avsnitt utav pistvakt och somnade.

vaknade imorse 5 i 8 och skyndade iväg mot skolan, och nu har jag tre
lektioner kvar sen får jag chilla igen. nej det klarar jag, inget gnäll !

nu drar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0