reklam analys- ett får (?)

skriver en reklam analys om ett får, inte vilket får som helst !
fåret från tele2 reklamen, men fan va komplicerat det är, försök själva
att få ihop en hel a4 sida med information om en reklam som ni egentligen
inte bryr er om. men det är ju nice.. eller ?

idag är en sån dag då jag har extremt sug efter att åka utomlands, vill åka nu
och måste ringa min mami och säga att hon ska kolla resor för det har jag glömt
att säga. hoppas det blir thailand då, för jag är taggad och det känns som ett nytt
land varje gång eftersom vi åker till olika ställen och reser runt till olika städer när
vi är där. älskar landet och människorna, nej nu är jag snart klart med reklam analysen
då ska jag in på fritidsresor och börja drömma, drömma mig ifrån den här kylan och
staden där ingeting händer. yes sir nu kör vi, det är onsdag och jag glider !


vi är snygga, jag vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0