tisdag

vafan, skrev och det suddades bort. men skit samma
har iallafall varit med min fina, och ja var ju hemma med
familjen på lördan men sen kom folk hit och började festa så
i det sällskapet kom jeppe också, vi for iväg till robin där han
fortsatte och jag.. ja jag pratade med bea om turkiet som jag
fan är dö avundsjuk på för dom åkte i söndags!

och på söndag.. kollade film och var små seg, sen igår var jag ledig
och latade mig till mamma och jag drog till skopunkten och investerade
ett par nya dojjor och sen for kollade jag jeppe sara och dennis på nån film
sen pluggade jag och sov. idag skola, seg dag men endå snabb. hoppas morgon
dagen går snabbt så blir det king för på torsdag får jag pengar och då kan
jag andas igen. hähä ! nej men nu ska jag nog ta och.. göra nått kul, kanske
gå igenom min garderob och hitta lite kläder. yes. vill städa !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0