torsdag ..

förlåt så hemskt mycket men igår var en hektisk dag.
for efter vid 11 till läkaren, det sög k*k jag gick till big
och tog en baggis och surade lite till, efter det kom jeppe
och henkka och hämtade mig, vi for till jeppe. kollade tv
och drack kaffe, sen kom sara förbi vi snackade skit och drack
kaffe haha. sen drog jag upp en halvsovade jeppe och visade vägen
hem till robin där bea ville att jag skulle fixa henne blogg. gjorde mitt
bästa och sen for vi på ärenden och massa affärer, sen tbx till robin
och efter det hem till elli och jocke, där lämnade bea och robin oss
och vi for till halpahalli i kemimaa med elli och jocke då, ja kollade runt
lite och sånt. rearea. sen kom vi till stan, for hem till jeppeboi fort sen
kom sara och denins och hämtade mig och det var dags för work,
efter det stack jag hem tilll elli och jocke igen där jeppe och jocke drack
och ja, dom försvann så satt jag och prata med elli tills mitt skrovmål
helt plötsligt anlände med en fin pojke. fattade inget, men åt upp det och
var glad. sen traskade vi hit hem till jeppe, jag hostade till långt in på natten
och sket helt enkelt i skolan. var så jävla trött så jag sov till efter 12 nångång
och nu sitterjag här !


puss


jeppe igår !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0