back on track

går dagen var ju mys,  for till ica med hanna och mamma
övningskörde och hanna var rädd! fårstår inte kvinnan :)
Iallafall for hem och satt där, innala ringde och fråga om jag var
sugen på promenad, jag tog båda hundarna och mötte henne
var ute och gick sen kom jag hem och slängde i mig mat och
sminkade mig, hoppade in i bilen och åkte till kalix. 
framme i kalix frågade jag hanna vad dom sa när hon ringt och
bokat, och då sa hon att det var jag som skulle boka. fjasko!
Men vi spelade airhockey och for hit till jeppe och satt istället.
då kom även lite annat folk förbi, tillexempel sara och dennis,
och sen vid halv ett så gick jag och la mig och snarka, men fan
låg vaken från 3-4 för att en viss dahlbäck glömt nycklarna och
ringde och frågade om han kunde sova här, jeppe sov så jag fick
ligga vaken. men nej han dök inte upp. hahah skumiga människor
och en lite lack kvinna. Nu väntar jag på mamma, jag ska hem och
basta och baka tårta! 
Skriver senare. pusspuss
härliga chang i miss you

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa jag kommer och gör det!!!!!!!

2011-04-16 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0