Bajs på mig

Känns som jag är en liten snor unge , tvingar mig själv att vara frisk så jag kan gå ut och ha roligt. Leker frisk framför mamma så hon tror mig genom att ta en panodil och sminka mig , är ute halva natten och känner mig halv dålig knallar in i lägenheten störtar i säng och är tillbaka på ruta ett . Ångesten över allt jag har att göra kommer krypande , jag ser Kalle k's blick framför mig då han frågar när jag ska göra proven och dör lite. Kan någon ge mig en lektion i mognad eller ska jag söka till värsta flickväns akademin så dom tar tag i saker och ting med mig !dags att ta sig i örat och riva till . Skärpning Brännström !!! Godnatt kompisar, sparka mig i baken nästa gång vi ses !


Kommentarer
Postat av: sara!! :))

nog löser det sig det här med skolan! :) vi kämpar dom sista veckorna och sen får vi njutaa! ♥

2011-12-10 @ 14:19:23
URL: http://saravirtanen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha.. Vilken härlig bild!

2012-01-16 @ 22:31:11
URL: http://jessicataavo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0