hejhej

Kul kväll igår, betty kom först hit vi glodde tv och jag fixade mig.
sen drog vi till sara och dennis i snö stormen, ett tag trodde jag att
jag skulle dö men jag litade på bettans bilkörning och ni ser jag lever.
Satt hos sara och dennis och snackade, sen började folket få i säg
större mängder av alkohol och det blev små kaos mellan vissa men
det är sånt som hör till, efter många om och men så lyckades jag och
jeppe äntligen få tag i skjuts. anna räddade oss från snö stormen
vi hämtade käk och for hem till jeppe, åt och däckade fint.

och idag när jag vaknade så var my boyfriend borta, han svarar inte på sms
(beror nog på att ingen har nått nät) och ja han har typ varit borta sen 8 i morse.
jag försöker hitta på nått. försöker tagga sara och göra nått men hon verkar små seg
och bettan är hos hennes bror. så jag får väll kollla vidare på mtv och försöka komma
på vad jag ska äta idag. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0